Hoe kan ik betalen?

Je kunt je bestelling vooraf betalen via iDeal of Bancontact. Achteraf betalen kan met Klarna.

Kan ik achteraf op factuur betalen?

Helaas kan dat niet. Achteraf betalen kan via Klarna.

Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?

Ja. Je ontvangt direct (binnen enkele minuten) na het afronden van jouw bestelling een orderbevestiging per mail. Heb je deze niet ontvangen, ook niet in je spam-box? Mail dan even naar floor@easyauti.nl 

Ik ben iets vergeten te bestellen. Kan ik dit nog toevoegen?

Jouw bestelling wordt ingepakt vanuit Pluryn, door medewerkers met een afstand tot de arbeidsmarkt. Het wijzigen van bestellingen maakt hun taak onoverzichtelijk, daarom kan je helaas niets meer toevoegen zodra je bestelling is afgerond. Wil je toch nog iets extra’s? Plaats dan een nieuwe bestelling.

Ik heb een fout gemaakt in mijn bestelling. Hoe los ik dit op?

Vervelend! Stuur zo snel mogelijk een mail naar floor@easyauti.nl, ik doe mijn best het voor je op te lossen voordat je bestelling verzonden wordt.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten hangen af van het formaat van de producten die je besteld hebt en van het land waar je woont. 
Klik hier voor een duidelijk overzicht van de verzendkosten.

Hoe lang is de levertijd?

Bestellingen worden uiterlijk de volgende werkdag verzonden*.

* Customized picto’s worden speciaal voor jou gemaakt en hebben daarom vanzelfsprekend een langere levertijd. Lees hier wanneer jouw bestelling met customized picto’s bezorgd wordt. 

Welk bedrijf bezorgt mijn bestelling?

Alle bestellingen worden verzonden via PostNL.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Voor brievenbuspakjes en pakketten ontvang je per mail een Track&Trace-code waarmee je jouw zending kunt volgen.
Op brievenbuspost zit geen Track&Trace-code, die kan je dus niet volgen.

Kan ik mijn bestelling terug sturen?

Ja, dat kan. Op deze pagina lees je meer over hoe je jouw bestelling kunt retourneren en wat de voorwaarden zijn.

Is retourneren gratis?

De betaalde verzendkosten voor de heenzending krijg je terug. Alleen de verzendkosten voor het terugsturen betaal je zelf.

Hoe groot zijn de picto's?

De standaard picto’s van EasyAuti zijn 4x4cm. Wil je graag een ander formaat? Dat kan ook! Op deze pagina lees je er meer over.

Zijn de picto's magnetisch?

Ja. De picto’s worden gedrukt op stevige magneetfolie van 0,9mm dik. Het zijn dus magneten.

Zijn de picto's gelamineerd?

Nee. Als je zelf picto’s maakt, print je ze op papier en omdat papier te beschermen worden ze vervolgens vaak gelamineerd. De picto’s van EasyAuti zijn gedrukt op stevige magneten dus lamineren is niet meer nodig.

Mijn picto's blijven niet goed plakken. Wat kan ik doen?

De picto’s van EasyAuti worden geprint op materiaal dat op rol wordt geleverd. Daarom hebben de magneten de neiging om wat bol te gaan staan. Een bolle picto raakt het planbord met minder oppervlak, waardoor de magneet minder goed werkt. Druk hem dus goed aan zodat de hele magneet wordt gebruikt.
Het helpt ook om 2 picto’s 1 of 2 nachten met de ‘ruggen’ (magnetische zijde) tegen elkaar aan te plakken, zo trekken ze elkaar recht.

Wat vindt Sclera van de picto's van EasyAuti?

De picto’s van EasyAuti zijn gebaseerd op de gratis pictogrammen van Sclera (www.sclera.be).

Sclera wil het gebruik van pictogrammen voor iedereen mogelijk maken. Door het aanbod van EasyAuti zijn de picto’s van Sclera door meer mensen te gebruiken; ook mensen die liever een kant en klaar product kopen kunnen er nu mee aan de slag.

Op de website van EasyAuti wordt regelmatig verwezen naar de gratis pictogrammen van Sclera, waardoor iedereen voor zichzelf de keuze kan maken tussen gratis downloads of kant en klare magneten.

Het bieden van die keuze past goed bij de doelstelling van Sclera, dus Sclera staat achter het aanbod van EasyAuti.

0
Winkelmandje
Loading...
×