Clicky

Klachtenregeling


Garantie

Wij geven om onze producten en we doen onze uiterste best deze in perfecte staat bij jou af te leveren!

Toch komt het helaas af en toe voor dat er iets mis gaat. Zo kan een product beschadigd raken tijdens transport, of kan er bijvoorbeeld een foutje worden gemaakt bij het inpakken. Als dit het geval is, moet je hiervan binnen 2 maanden melding maken. Dat kan door te mailen naar floor@easyauti.nl

Valt het gebrek inderdaad onder de garantie, dan lossen we dat natuurlijk goed voor je op. In overleg met jou wordt het product gerepareerd, opnieuw toegestuurd of je aankoop geannuleerd.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Ik raad je aan om klachten eerst bij mij kenbaar te maken door te mailen naar floor@easyauti.nl.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

De waardering van www.easyauti.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.8/10 gebaseerd op 293 reviews.
Loading...
×